niedziela, 1 grudnia 2013

To już grudzień!

Heeej! 
       Na samym początku chciałabym Was przeprosić za to, że notka nie pojawiała się tak długo, ale sami wiecie- brak czasu. :( Chciałabym również bardzo podziękować za tyle pozytywnych komentarzy, ponad 600 odwiedzin bloga, jak i za tylu nowych obserwatorów. <3 Dużo to dla mnie znaczy. ^^
       Czy zauważyliście, że mamy już grudzień? Ja nie dopuszczałam tej myśli do siebie, ponieważ (tak wiem, to głupie ;-;) chłopak, który mi się podoba w kwietniu kończy szkołę, więc mam mało czasu, żeby do niego zagadać. Macie może jakieś rady jak to zrobić? :3 
Moim zdaniem, jeśli jest już grudzień to powinna się pojawić również gruba warstwa śniegu, a tym czasem termometr pokazuje 7 stopni na plusie! Nie mogę doczekać się świąt- tej atmosfery <3. Mam nadzieję, że spędzę je z bliskimi i że będą udane. Tego również Wam życzę! 
       A co Wy myślicie o zimie, świętach? Podzielcie się swoją opinią ^^. 
        Na tym niestety kończę, gdyż tak jak zwykle wzywają mnie książki, ale najpierw zajrzę na Wasze blogi. 
        Do następnej notki, mam nadzieję, że stanie się to jak najszybciej. 
~D

Czekam na pytania :> 

6 komentarzy:

  1. Strasznie szybko leci ten czas. Ja również nie mogę się doczekać świąt. <3
    Co do chłopaka (wiem, że zawsze się tak mówi) ale po prostu do niego podejdź i pogadaj. Tak, tak łatwo się mówi, ale co szkodzi spróbować? ;D


    Zapraszam;) http://dreamypoisondie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. no tak, grudzień i święta! :D a jeśli mowa o chłopakach to nie łatwy temat, ale spróbuj do niego zagadać, a jeśli nie masz tyle odwagi to zaplanuj "przypadkowe" spotkanie :)
    Pozdrawiam ;)
    http://always-be-where-you-are.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie mogę uwierzyć jak ten czas szybko leci!

    OdpowiedzUsuń
  4. Zgadzam się, ten czas leci aż za szybko... To już grudzień, a przecież tak niedawno rozpoczynaliśmy nowy rok szkolny O.o
    Obserwuję i liczę na rewanż :D
    http://myawesomebooks.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. zagadaj do niego :D
    cokolwiek, zawsze warto próbować ;)
    ja czekam na swięt a w zasadzie na drugi dzień swiat
    spedzę go ze znajomymi i chłopakiem ;)
    buziaki ;*
    ayuna-chan.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie czuje zimy. Niby kaźdy chodzi w kozakach,opatulony szalikami ale tej atmosfery nie ma bez śniegu ;/

    Ichmagfotografieren.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń