poniedziałek, 11 listopada 2013

Początek ;)

Witam Was kochani!

To już mój kolejny blog, lecz miałam dosyć długą przerwę, której żałuję. Ale na szczęście wróciłam dzięki 
mojej przyjaciółce Roksanie. <3

  Może teraz napiszę coś o sobie.

Na imię mi Daria. Mam 16 lat i chodzę do pierwszej klasy technikum hotelarskiego. Interesuję się jazdą konną, grą na gitarze, rysowaniem oraz nałogowo czytam książki. Kocham również anime i mangi. To chyba najważniejsze rzeczy, reszty dowiecie się w trakcie :) lub jeśli napiszecie na e-mail: daria8828@gmail.com lub pytajcie na ask'u ask.fm/welcometothejungleee97 . To chyba na tyle. Do następnej notki! :3

2 komentarze:

  1. Cieszę się, że w końcu do nas wróciłaś :)) Powodzenia!
    Pozdrawiam cieplutko <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Witaj Dario ♥
    cieszę sie że podoba się Tobie mój blog ^^
    Ja dość zaniedbałem blogowanie i żałuję bo teraz ciężko to nadrobić ;x Mam nadzieje że jeszcze ktoś będzie czytał moje bzdury xD
    Bardzo fajnie się zapowiada ten blog oczywiście dodaję do mojej listy obserwowanych ;)
    Czytałaś może ostatnio jakąś dobrą książkę psychologiczną którą mogłabyś mi polecić?
    Chciałbym coś przeczytać ale za bardzo nie wiem co xD Jakoś "Władca Pierścieni" nie nie kręci ^^

    Będę tutaj zaglądał bo jestem ciekawy recenzji a także nowych wpisów ;)
    http://denispiszeblog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń